Dohai munkaprogram fejlesztési dimenziójának alapvető

Különösen olyan kívánatos gazdasági tevékenységekben

Dohai munkaprogram fejlesztési dimenziójának alapvető Mint például azok, amelyek több munkahelyet teremtenek vagy növekvő hozamot kínálnak.A legtöbb fejlődő országban, különösen a legszegényebb országokban azonban a támogatási feltételek és a szerződéses kötelezettségek erősen kapcsolódnak a politikaalkotáshoz. A fiskális politika mozgásterét elsősorban a gazdasági liberalizációs programok miatti lassú növekedés és nyugdíjkiesés szűkíti, ami súlyos következményekkel jár a szegényekre és a rászorulókra nézve. Ezt a tendenciát meg kell fordítani.

Ráadásul bár sok adományozó kedvenc programja, például a mikrohitel, a földbirtoklás formalizálása és a közigazgatás reformjai időnként hozzájárultak a szegények helyzetének javításához, nem csökkentették jelentősen a szegénységet. A vezetőknek meg kell hiszem, forma, végre pragmatikus, innovatív alternatívák pedig ne gondolja, hogy a hatékony politikák, programok.Az elmúlt évtizedekben a szociálpolitikák egyre inkább magukban foglalták a kedvezményezettek támogathatóságának valamilyen formáját, látszólag a költséghatékonyság növelése érdekében.

Általánosságban azonban az egyetemes szociálpolitikák sokkal hatékonyabbnak és politikailag fenntarthatóbbnak bizonyultak, míg a szegényeket vagy a szegények legszegényebbjeit célzó politikák gyakran költségesek voltak, és számos igényt elhanyagoltak.Emelje fel a minimumot.Az Emberi Jogok Egyetemes Nyilatkozatában rögzített szociális biztonsághoz való jog olyan globális szociális védelmet igényel, amely mindenki számára tisztességes életet biztosít, beleértve a szegénységben élőket és a szegénység kockázatának kitett személyeket is.

A szociálpolitikának, a biztonságnak és a védelemnek

A szociálpolitikának, a biztonságnak és a védelemnekEzért a fejlesztési és a szegénység csökkentésére irányuló stratégiák szerves részét kell képeznie.A legtöbb ország megengedheti magának a szociális védelem alapvető minimumát, amely segíthet nekik elnyelni a sokkok negatív hatásait, és megakadályozhatja, hogy az emberek mélyebbre süllyedjenek a szegénységbe. A legkevésbé fejlett alacsony jövedelmű országoknak azonban segítségre van szükségük ahhoz, hogy a minimumot elfogadhatóbb szintre emeljék.A globális szegénység hatékony kezelése érdekében a világ vezetőinek olyan szegénységcsökkentő.

Politikákat kell végrehajtaniuk, amelyek elősegítik az inkluzív, fenntartható gazdasági növekedést és fejlődést ami tovább erősíti a szociális kiadásokra rendelkezésre álló költségvetési forrásokat. A szegénység csökkentésére elkötelezett vezetők addig nem követelhetnek valódi sikert, amíg a gazdasági fejlődés minden polgár számára előnyös. A dokumentum olyan nemzetközi szervezetek fejlesztési programjaival, kezdeményezésekkel foglalkozik, amelyeket közvetlenül a fejlődő országok hoznak létre.

A második csoport elsősorban magában foglalja a szegénységcsökkentési stratégiák az első csoport áll programok, kezdeményezések a fő multilaterális fejlesztési játékosok: a szervezet a gazdasági együttműködés-Fejlesztés a világbank, a Nemzetközi valutaalap, az Egyesült Nemzetek Fejlesztési Programja, az Egyesült Nemzetek conference on trade and Development, valamint a Kereskedelmi világszervezet.Szegénységcsökkentő Stratégiai Dokumentumokt a Nemzetközi Valutaalap és a Világbank tagállamai készítik elő egy olyan részvételi folyamat keretében.

Amelyben részt vesznek mind a hazai mind a külső

Amelyben részt vesznek mind a hazai mind a külsőFejlesztési szereplők, köztük a Világbank és a Nemzetközi Valutaalap is. A PRSP-k a külső finanszírozási igényekre és a fő finanszírozási forrásokra összpontosítanak, ismertetik a makrogazdasági, strukturális és szociálpolitikákat és a többéves programokat legalább három évre a széles körű és jól érthető növekedés előmozdítása érdekében. Ezeket háromévente naprakésszé kell tenni a stratégia célkitűzéseinek végrehajtásáról és megvalósításáról szóló előrehaladási jelentésekkel együtt.Az ideiglenes összefoglalják az adott ország szegénységi helyzetének jelenlegi állását és elemzéseit, leírják a meglévő szegénységcsökkentési stratégiákat, és javaslatot tesznek egy átfogó kidolgozására egy adott fejlődő országgal való részvétel révén.

Mindezek a dokumentumok beleértve a JSAs-közös személyzeti értékeléseket, azaz a közös és becsléseket elérhetők a Nemzetközi Valutaalap, de a Világbank honlapján is.ezek célja a fejlődő országok, személyre szabott, és célja motivációs, magában foglalja a széles körű részvételét a civil és a magánszektor célja olyan eredmények elérése, amelyek elsősorban a szegények javát szolgálják elismerik, hogy a szegénység elleni küzdelem átfogó megközelítést igényel, mivel a szegénység több, mint jövedelemhiány a szegényeket gyakran.

A lehetőségek általában hiánya, a biztonság és a szavazásra való képtelenség sújtja olyan területeken, amelyek szorosan érintik őket ezek a partnerségi elven alapulnak, elsősorban azzal, hogy ösztönzik és motiválják a két többoldalú és nem kormányzati szervezetek összehangolt részvételét az ország szegénység elleni küzdelemre irányuló terveiben és programjaiban ezek a szegénység csökkentésére irányuló hosszú távú fellépés kilátásain alapulnak. A előmozdítják a döntéshozatal nagyobb átláthatóságát is-a kormányok egyre inkább a marginalizált csoportok, a magánszektor és a civil társadalom nagyobb fellépését keresik a szegénység elleni küzdelemben.